• Αρχική / Επεξεργασία Παραγγελίας / Διαχείριση & Επεξεργασία…

Διαχείριση & Επεξεργασία Παραγγελίας

Οι παραγγελίες δημιουργούνται όταν ένας πελάτης ολοκληρώσει τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς και είναι ορατές μόνο σε χρήστες με ρόλους Διαχειριστή και Υπεύθυνου καταστήματος. Σε κάθε παραγγελία δίνεται ένα μοναδικό αναγνωριστικό παραγγελίας.

 

Τα αναγνωριστικά παραγγελίας δεν είναι διαδοχικά καθώς χρησιμοποιούν την προεπιλεγμένη προσέγγιση αναγνωριστικού WordPress. 

Κατάσταση Παραγγελίας

Μια παραγγελία έχει επίσης μια Κατάσταση. Οι καταστάσεις παραγγελιών σας ενημερώνουν σε ποια φάση είναι η παραγγελία, ξεκινώντας με “Εκκρεμεί πληρωμή” και τελειώνοντας με “Ολοκληρώθηκε”. Χρησιμοποιούνται οι ακόλουθες καταστάσεις παραγγελιών:

  • Πληρωμή σε εκκρεμότητα — Η παραγγελία ελήφθη, δεν έχει γίνει ή ολοκληρωθεί η πληρωμή της. Η κατάσταση της παραγγελίας είναι σε Αναμονή πληρωμής (χωρίς πληρωμή).
  • Αποτυχία — Η πληρωμή απέτυχε ή απορρίφθηκε (χωρίς πληρωμή) ή απαιτεί έλεγχο ταυτότητας (SCA). Λάβετε υπόψη ότι αυτή η κατάσταση ενδέχεται να μην εμφανίζεται αμέσως και αντ’ αυτού να εμφανίζεται ως Εκκρεμότητα έως ότου επαληθευτεί (π.χ. PayPal).
  • Σε Επεξεργασία — Η πληρωμή ελήφθη (πληρώθηκε) και το απόθεμα έχει μειωθεί. Η παραγγελία περιμένει ολοκλήρωση. Όλες οι παραγγελίες προϊόντων απαιτούν επεξεργασία, εκτός από αυτές που περιέχουν μόνο προϊόντα που είναι τόσο εικονικά όσο και με δυνατότητα λήψης.
  • Ολοκληρώθηκε – Η παραγγελία εκπληρώθηκε και ολοκληρώθηκε – δεν απαιτεί περαιτέρω ενέργεια.
  • Σε αναμονή — Αναμονή πληρωμής – το απόθεμα μειώνεται, αλλά πρέπει να επιβεβαιώσετε την πληρωμή.
  • Ακυρώθηκε — Ακυρώθηκε από τον διαχειριστή ή τον πελάτη – το απόθεμα αυξάνεται, δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργεια.
    Σημείωση: Αυτή η κατάσταση δεν επιστρέφει χρήματα στον πελάτη.
    Παράδειγμα περίπτωσης χρήσης: Ο έμπορος θέλει να ακυρώσει την παραγγελία επειδή ο πελάτης δεν ανταποκρίνεται και δεν ξέρει πού να στείλει το προϊόν. Ο πελάτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση.
    Για να εκδώσετε μια επιστροφή χρημάτων, ακολουθήστε την τεκμηρίωση Διαχείριση επιστροφών χρημάτων.
  • Επιστροφή χρημάτων — Επιστροφή χρημάτων από διαχειριστή – δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργεια.
  • Απαιτείται έλεγχος ταυτότητας — Αναμένεται ενέργεια από τον πελάτη για τον έλεγχο ταυτότητας της συναλλαγής ή/και την ολοκλήρωση των απαιτήσεων SCA.
  • Πρόχειρη ολοκλήρωσης αγοράς — Μια παραγγελία δημιουργήθηκε όταν οι πελάτες ξεκινούν τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς με ενεργοποιημένο το μπλοκ ολοκλήρωσης αγοράς του WooCommerce Blocks.
Δείτε στο παρακάτω διάγραμμα την διαδικασία (διαδρομή) της παραγγελίας στο κατάστημα σας.

Προβολή & Διαχείριση πολλαπλών παραγγελιών

Επισκόπηση παραγγελιών

Όταν ένα κατάστημα αρχίζει να δέχεται παραγγελίες, η σελίδα διαχείρισης παραγγελιών αρχίζει να γεμίζει. Μεταβείτε στο: WooCommerce > Παραγγελίες.

Κάθε σειρά εμφανίζει πολλές λεπτομέρειες. Ορισμένα είναι εκεί από προεπιλογή, άλλα μπορούν να προστεθούν. Αυτές είναι οι διαθέσιμες επιλογές:

  • Αριθμός παραγγελίας και όνομα πελάτη,
  • Ημερομηνία αγοράς,
  • Κατάσταση παραγγελίας,
  • Διεύθυνση χρέωσης,
  • Διεύθυνση αποστολής,
  • Συνολική αγορά και
    Ενέργειες.

Προβολή & Επεξεργασία Παραγγελίας

Από τη σελίδα Ενιαία παραγγελία όχι μόνο μπορείτε να δείτε όλα τα δεδομένα παραγγελίας, αλλά και να επεξεργαστείτε και να ενημερώσετε.

  • Αλλάξτε την κατάσταση παραγγελίας.
  • Επεξεργασία στοιχείων παραγγελίας – τροποποιήστε το προϊόν, τις τιμές και τους φόρους.
  • Απόθεμα – Μειώστε και επαναφέρετε το απόθεμα για μια παραγγελία
  • Ενέργειες παραγγελίας – Αποστολή στοιχείων παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πελάτη (εύχρηστο εάν δημιουργείτε μια παραγγελία με μη αυτόματο τρόπο για τους πελάτες σας) ή άδειες λήψης ανανέωσης
  • Τροποποιήστε το προϊόν Meta για να επεξεργαστείτε παραλλαγές προϊόντων αφαιρώντας και προσθέτοντας meta
  • Να εφαρμόστε κουπόνια. Θα πρέπει να γνωρίζετε τον κωδικό κουπονιού για να εφαρμόσετε στην παραγγελία. Οι μετρήσεις χρήσης κουπονιών παρακολουθούνται και τα κουπόνια μπορούν επίσης να αφαιρεθούν από τις παραγγελίες. Σημείωση: η παραγγελία πρέπει να είναι απλήρωτη για να επηρεάσουν τα κουπόνια
  • Προσθήκη χρέωσης. Μπορείτε να εισαγάγετε ένα ποσό ή ένα ποσοστό για να προσθέσετε μια χρέωση σε μια παραγγελία. Οι αρνητικές χρεώσεις θα επιμερίσουν τους φόρους μεταξύ όλων των άλλων στοιχείων και δεν θα κάνουν το σύνολο του καλαθιού να πέσει κάτω από το μηδέν
Λεπτομέρειες Παραγγελίας
Προβολή λεπτομερειών παραγγελίας

Το πλαίσιο Στοιχεία παραγγελίας μπορείτε να δείτε:

  • Τον αριθμό παραγγελίας
  • Τις λεπτομέρειες πληρωμής
  • Την Ημερομηνία και ώρα παραγγελίας
  • Την κατάσταση παραγγελίας
  • Τις πληροφορίες Πελάτη:
    Όνομα χρήστη και email, μαζί με έναν σύνδεσμο για να δείτε το προφίλ του και άλλες αγορές που μπορεί να είχε ο πελάτης στο παρελθόν
  • Λεπτομέρειες χρέωσης
  • Λεπτομέρειες αποστολής
Επεξεργασία Στοιχείων Παραγγελίας

Οι περισσότερες από τις λεπτομέρειες σε αυτήν την ενότητα μπορούν να ενημερωθούν ή/και να αλλάξουν βάση νέων λειτουργιών που μπορεί να προστεθούν με τις αναβαθμίσεις του Woocommerce.

  • Για να αλλάξετε την ημερομηνία και την ώρα, χρησιμοποιήστε τον αναπτυσσόμενο επιλογέα ημερομηνίας και τους επιλογείς ποσότητας για την ώρα.
  • Για να αλλάξετε την κατάσταση, επιλέξτε τη σωστή κατάσταση στο αναπτυσσόμενο μενού.
    Για να αλλάξετε τον πελάτη, επιλέξτε τον τρέχοντα πελάτη και αναζητήστε τον νέο πελάτη.

Στην ενότητα “Χρέωση” και “Αποστολή”, πολλές άλλες λεπτομέρειες μπορούν να αλλάξουν. Για να το κάνετε αυτό, επιλέξτε το εικονίδιο με το μολύβι δίπλα σε καθένα από αυτά.

  • Στην ενότητα “Χρέωση”, μπορούν να αλλάξουν τα ακόλουθα:
    • Διεύθυνση χρέωσης — μπορεί επίσης να φορτωθεί από το προφίλ του πελάτη επιλέγοντας “Φόρτωση διεύθυνσης χρέωσης”
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    • Τηλεφωνικό νούμερο
    • Τρόπος πληρωμής και λεπτομέρειες
  • Στην ενότητα “Αποστολή”, μπορούν να αλλάξουν τα ακόλουθα:
    • Διεύθυνση αποστολής — μπορεί επίσης να φορτωθεί από το προφίλ του πελάτη ή να αντιγραφεί από τη διεύθυνση χρέωσης
    • Σημείωση παραγελίας παρεχόμενη από τον πελάτη

Αφού κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές, επιλέξτε Ενημέρωση για να ενημερώσετε την παραγγελία.

Παραγγελίες ειδών και σύνολα

Προβολή αντικειμένων παραγγελίας

Ο επόμενος πίνακας στη σελίδα παραγγελίας είναι ο πίνακας στοιχείων παραγγελίας. Αυτό περιέχει τα στοιχεία του προϊόντος, τις λεπτομέρειες αποστολής και τη σύνοψη της παραγγελίας.

Κάθε σειρά στοιχείων προϊόντος παραθέτει:

  • Εικόνα προϊόντος
  • Ονομασία προϊόντος
  • Κόστος ενός προϊόντος
  • Ποσότητα
  • Σύνολο (Κόστος x Ποσότητα, λαμβάνοντας υπόψη τις εκπτώσεις)
  • Φόροι

Κάτω από αυτό, εμφανίζονται τα στοιχεία αποστολής. Αυτό θα περιλαμβάνει:

  • Μέθοδος αποστολής
  • Είδη σε ομάδα
  • Συνολικό κόστος
  • Φόροι

Η τελευταία ενότητα περιέχει μια επισκόπηση του κόστους παραγγελίας. Αυτή η ενότητα θα αλλάξει εάν επιστραφεί μια παραγγελία. Από προεπιλογή, θα περιλαμβάνει:

  • Μερικό σύνολο στοιχείων — κόστος χωρίς φόρο
  • Κουπόνι(α) — ποσό που αφαιρείται με βάση τη χρήση κουπονιών. τα κουπόνια που χρησιμοποιούνται εμφανίζονται αριστερά σε αυτήν την ενότητα
  • Αποστολή — το κόστος αποστολής για την παραγγελία
  • Φόροι — το ποσό των φόρων για ολόκληρη την παραγγελία. αυτό θα αντικατασταθεί από τον φορολογικό κώδικα που εφαρμόζεται στην παραγγελία
  • Σύνολο παραγγελίας — το σύνολο των παραπάνω εξόδων

Τέλος, κάτω από τη γραμμή, μια επισκόπηση του τι πληρώνεται και των τελών που λαμβάνονται από τις πύλες πληρωμής

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε περιεχόμενο και διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με τους συνεργάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση και την ανάλυση. View more
Ρυθμίσεις Cookies
Αποδοχή
Πολιτική Απορρήτου & Cookies
Πολιτική Απορρήτου & Cookies
Όνομα Cookie Ενεργό
Τα προσωπικά σας δεδομένα δε χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς πέραν των στην παρούσα αναφερόμενων και παρασχεθέντων εκ μέρους σας, εκτός αν λάβουμε την άδειά σας, ή εκτός αν κάτι τέτοιο απαιτείται ή επιτρέπεται από το νόμο. Η Εταιρία συλλέγει κατόπιν συναίνεσης σας μόνο προσωπικά δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα προκειμένου να ικανοποιηθούν τα αιτήματά σας και να σας παρασχεθούν οι υπηρεσίες που επιλέγετε υπό τις βέλτιστες συνθήκες και με τον αποτελεσματικότερο τρόπο. Εάν και όπου απαιτηθούν πρόσθετες πληροφορίες, θα ενημερωθείτε σχετικά κατά τη στιγμή της συλλογής των δεδομένων και θα σας ζητηθεί εκ νέου σχετική συναίνεση.  Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την Πολιτική Απορρήτου μας σε αυτή την σελίδα.
Αποθήκευση Ρυθμίσεων
Ρυθμίσεις Cookies