Οι 5 βασικοί τύποι προϊόντος WooCommerce
Με το WooCommerce, δεν χρειάζεται να περιοριστείτε σε φυσικά αγαθά – μπορείτε εύκολα να πουλήσετε ψηφιακά προϊόντα, τον χρόνο σας (υπηρεσία), την πρόσβαση σε εκδηλώσεις και πολλά άλλα.
Ας ρίξουμε μια ματιά στους πέντε πιο δημοφιλείς τύπους προϊόντων που πωλούνται με το WooCommerce και γιατί θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσθέσετε έναν άλλο τύπο αντικειμένου στο κατάστημά σας, ανεξάρτητα από την ειδικότητά σας. Θα σας δώσουμε επίσης μερικά εκπληκτικά παραδείγματα καταστημάτων που πωλούν ήδη αυτά τα προϊόντα, τόσο με παραδοσιακό τρόπο όσο και με τρόπους που ίσως δεν περιμένετε.
Τα πέντε πιο δημοφιλή είδη για πώληση με το WooCommerce
Έχοντας ήδη ολοκληρώσει την βασική παραμετροποίηση του WooCommerce, μπορείτε τώρα να ξεκινήσετε να πουλάτε διάφορα είδη πραγμάτων με το WooCommerce. Αυτά, χωρίζονται σε πέντε μεγάλες κατηγορίες:
- Φυσικά προϊόντα — πιθανώς αυτό που όλοι σκεφτόμαστε όταν πρόκειται για ηλεκτρονικά καταστήματα. Με αυτό εννοούμε πραγματικά, απτά αγαθά που αποστέλλονται από πόρτα σε πόρτα.
- Ψηφιακά αγαθά — από ηλεκτρονικά βιβλία έως προϊόντα λογισμικού έως δημιουργική εργασία, όπως φωτογραφίες ή μουσική, τόσα πολλά μπορούν να παραδοθούν ψηφιακά, άμεσα, στους αγοραστές στο διαδίκτυο.
- Πρόσβαση — με αυτό μιλάμε για πρόσβαση είτε σε συγκεκριμένα προϊόντα (περιορίζεται μόνο σε μέλη ή αποκλειστικές ομάδες) είτε σε περιεχόμενο.
- Χρόνος — η πώληση του χρόνου σας σημαίνει πώληση πρόσβασης στις γνώσεις σας. Αυτό μπορεί να έχει τη μορφή ραντεβού για υπηρεσίες εκτός σύνδεσης ή συμβουλές ειδικών ή ακόμα και διαδικτυακές συνεδρίες μέσω Skype ή οποιαδήποτε άλλης video chat υπηρεσίας.
- Εισιτήρια — πωλούνται τόσο σε διαδικτυακές όσο και εκτός σύνδεσης εκδηλώσεις, όπως συναυλίες ή διαδικτυακά σεμινάρια.
Κάθε ένας από αυτούς τους τύπους προϊόντων μπορεί να αντιπροσωπεύει την κύρια ροή εσόδων στο κατάστημά σας ή μπορεί να είναι μια δευτερεύουσα μορφή εσόδων που προστίθεται πάνω από αυτό στο οποίο ειδικεύεστε.
Η εξερεύνηση ενός νέου τύπου προϊόντος μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε στον τομέα σας, να κάνετε τους πελάτες σας πιο ευτυχισμένους και να αυξήσετε τα κέρδη σας. Υπάρχουν πολλά οφέλη από την επέκταση του καταλόγου των προϊόντων σας, αλλά η δοκιμή ενός εντελώς νέου τύπου προϊόντος μπορεί πραγματικά να ανεβάσει το κατάστημά σας στο επόμενο επίπεδο. Εναπόκειται μόνο σε εσάς να αποφασίσετε τι σας ταιριάζει καλύτερα.
Σε ένα κατάστημα WooCommerce μπορείτε να έχετε ένας, συνδυασμό ή όλους τους παραπάνω τύπους προϊόντων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Μάθετε πώς μπορείτε να δημιουργήστε τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.