• Αρχική / Δημιουργία Προϊόντος / Προσθήκη & Επεξεργασία…

Προσθήκη & Επεξεργασία Προϊόντος

Εισαγωγή

Πριν προσθέσετε το πρώτο σας προϊόν, ας εξοικειωθούμε με το πώς λειτουργούν οι κατηγορίες προϊόντων, οι ετικέτες και τα χαρακτηριστικά.

Οι κατηγορίες προϊόντων και οι ετικέτες λειτουργούν σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως οι κανονικές κατηγορίες και ετικέτες που έχετε όταν γράφετε αναρτήσεις στο WordPress. Μπορούν να δημιουργηθούν, να επεξεργαστούν και να επιλεγούν ανά πάσα στιγμή. Αυτό μπορεί να γίνει όταν δημιουργείτε για πρώτη φορά ένα προϊόν ή όταν επιστρέφετε και το επεξεργάζεστε ή την κατηγορία/ετικέτα συγκεκριμένα.

Αυτά μπορούν να προστεθούν ανά προϊόν ή μπορείτε να ρυθμίσετε καθολικά χαρακτηριστικά για χρήση από ολόκληρο το κατάστημα (π.χ. σε πολυεπίπεδη πλοήγηση)

Μάθετε περισσότερα για την ρύθμιση αυτών σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Με τα χαρακτηριστικά και τις κατηγορίες ρυθμισμένες και τη διαχείριση αποθεμάτων ρυθμισμένη, μπορούμε να αρχίσουμε να προσθέτουμε προϊόντα. Όταν προσθέτετε ένα προϊόν, το πρώτο πράγμα που πρέπει να αποφασίσετε είναι τι είδους προϊόν είναι.

  • Απλό – καλύπτει τη συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων που μπορεί να πουλήσετε. Τα απλά προϊόντα αποστέλλονται και δεν έχουν επιλογές. Για παράδειγμα, ένα βιβλίο.
  • Ομαδοποιημένο – μια ομάδα σχετικών προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν μεμονωμένα και αποτελούνται μόνο από απλά προϊόντα. Για παράδειγμα, ένα σετ έξι ποτηριών (μεμονωμένα 6 ποτήρια που συνδυάζονται στην ομάδα)
  • Εικονικό – ένα προϊον που δεν απαιτεί φυσική αποστολή. Για παράδειγμα, μια υπηρεσία. Με την ενεργοποίηση αυτού του τύπου, απενεργοποιούνται όλα τα πεδία που σχετίζονται με την αποστολή, όπως οι διαστάσεις αποστολής. Ένα εικονικό προϊόν δεν θα ενεργοποιήσει επίσης την λειτουργία υπολογισμού αποστολής στο καλάθι και στο ταμείο.
  • Με δυνατότητα λήψης – ενεργοποιεί πρόσθετα πεδία όπου μπορείτε να παρέχετε ένα αρχείο με δυνατότητα λήψης. Μετά από μια επιτυχημένη αγορά, δίνεται στους πελάτες ένα αρχείο με δυνατότητα λήψης ως σύνδεσμος στο email ειδοποίησης παραγγελίας. Αυτό είναι κατάλληλο, για παράδειγμα, για ψηφιακό άλμπουμ, περιοδικό PDF ή φωτογραφία.
  • Εξωτερικό ή Προϊόν Συνεργάτη – ένα προϊόν που αναφέρετε και περιγράφετε στον ιστότοπό σας αλλά πωλείται σε άλλον ιστότοπο.
  • Μεταβλητό – ένα προϊόν με παραλλαγές, καθεμία από τις οποίες μπορεί να έχει διαφορετικό SKU, τιμή, δυνατότητα αγοράς κ.λπ. Για παράδειγμα, ένα μπλουζάκι διαθέσιμο σε διαφορετικά χρώματα ή/και μεγέθη.
  • Άλλοι τύποι προστίθενται συχνά από επεκτάσεις. Για παράδειγμα, οι Συνδρομές WooCommerce προσθέτουν νέους τύπους προϊόντων όπως και οι κρατήσεις WooCommerce.

SKU (Κωδικός προϊόντος)

Το SKU, ή ο αριθμός μονάδας διατήρησης αποθεμάτων, είναι ένας μοναδικός αριθμός που εκχωρείται σε ένα προϊόν για, μεταξύ άλλων, τον σκοπό της παρακολούθησης του αποθέματος.

Το πεδίο SKU μπορεί να δεχθεί έως και 255 χαρακτήρες, οι οποίοι μπορούν να περιλαμβάνουν αλφαριθμητικές τιμές και ορισμένους ειδικούς χαρακτήρες. Η είσοδος ελέγχεται χρησιμοποιώντας τη συνάρτηση WordPress santize_text_field, που σημαίνει ότι η HTML, οι μη έγκυροι χαρακτήρες UTF και οι οκτάδες θα αφαιρεθούν όταν αποθηκευτούν (μια οκτάδα ορίζεται από % ακολουθούμενη από 2 χαρακτήρες με τιμή στην περιοχή a-f ή 0-9).

Προσθήκη Απλού Προϊόντος

Η προσθήκη ενός απλού προϊόντος είναι παρόμοια με τη σύνταξη μιας ανάρτησης στο WordPress.

  1. Μεταβείτε στο WooCommerce > Προϊόντα > Προσθήκη προϊόντος. Στη συνέχεια, έχετε μια οικεία διεπαφή και θα πρέπει να νιώσετε αμέσως σαν στο σπίτι σας.
  2. Εισαγάγετε τίτλο και περιγραφή προϊόντος.
    Μεταβείτε στον πίνακα Δεδομένα προϊόντος και επιλέξτε με δυνατότητα λήψης (ψηφιακή) ή εικονική (υπηρεσία) εάν υπάρχει.

Σημείωση: Τα εικονικά προϊόντα δεν απαιτούν αποστολή — μια παραγγελία με εικονικά προϊόντα δεν θα υπολογίζει το κόστος αποστολής.

Στοιχεία προϊόντος (Product Data)

Το μετα-πλαίσιο “Δεδομένα προϊόντος” είναι το μέρος όπου προστίθενται τα περισσότερα σημαντικά δεδομένα για τα προϊόντα σας.

Γενική ενότητα

  • Τιμή
    • Κανονική τιμή – Η κανονική/κανονική τιμή του αντικειμένου
    • Τιμή έκπτωσης – Η μειωμένη τιμή του είδους που μπορεί στη συνέχεια να προγραμματιστεί για συγκεκριμένα εύρη ημερομηνιών. Η πώληση λήγει στις 23:59 της καθορισμένης ημερομηνίας λήξης
  • Φόρος
    • Φορολογική κατάσταση – Φορολογητέα / Μόνο αποστολή / Καμία
    • Φορολογική κατηγορία – Επιλέξτε ποια κατηγορία φόρου θα εφαρμοστεί

Ενότητα απογραφής

Η ενότητα αποθέματος σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε το απόθεμα για το προϊόν μεμονωμένα και να ορίζετε εάν θα επιτρέπονται παραγγελίες χωρίς απόθεμα (π.χ. προπαραγγελία) και πολλά άλλα. Σας δίνει τη δυνατότητα να πουλάτε προϊόντα και να επιτρέπετε στους πελάτες να τα προσθέτουν στο καλάθι για αγορά.

Η Ενεργοποίηση διαχείρισης αποθεμάτων πρέπει να επιλεγεί στις Ρυθμίσεις αποθέματος προϊόντων. Διαφορετικά, μόνο η επιλογή «Κατάσταση αποθέματος» είναι ορατή στο πλαίσιο Αποθέματος δεδομένων προϊόντος.

Επιλογές όταν η διαχείριση αποθεμάτων σε επίπεδο προϊόντος είναι απενεργοποιημένη. Είστε υπεύθυνοι για την ενημέρωση της Κατάστασης Αποθεματικού.

Επιλογές όταν είναι ενεργοποιημένη η Διαχείριση επιπέδου αποθέματος (ποσότητα).

  • Εισαγάγετε την Ποσότητα αποθέματος και το WooCommerce διαχειρίζεται αυτόματα το απόθεμα και ενημερώνει αυτόματα την Κατάσταση Αποθέματος ως Διαθέσιμο, Εξαντλημένο ή Κατά παραγγελία.
  • Επιλέξτε εάν θα επιτρέπονται οι προπαραγγελίες (Backorder).
  • Χαμηλό όριο αποθεμάτων – Εισαγάγετε έναν αριθμό για τον οποίο ειδοποιηθείτε.
  • Επιλέξτε το πλαίσιο Πωλείται μεμονωμένα για να περιορίσετε το προϊόν σε ένα ανά παραγγελία.

Τμήμα αποστολής

  • Βάρος – Βάρος του αντικειμένου.
  • Διαστάσεις – Μήκος, πλάτος και ύψος για το αντικείμενο.
  • Κατηγορία αποστολής – Οι κατηγορίες αποστολής χρησιμοποιούνται από ορισμένες μεθόδους αποστολής για την ομαδοποίηση παρόμοιων προϊόντων.

Ενότητα Συνδεδεμένων Προϊόντων

Χρησιμοποιώντας συνδυαστικές πωλήσεις και προτεινόμενες πωλήσεις, μπορείτε να προωθήσετε ακόμα καλύτερα τα προϊόντα σας και να αυξήσετε το ποσό του καλαθιού αγοράς. Μπορούν να προστεθούν αναζητώντας ένα συγκεκριμένο προϊόν και επιλέγοντας το προϊόν από την αναπτυσσόμενη λίστα:

Οι αυξημένες πωλήσεις εμφανίζονται στη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος. Αυτά είναι προϊόντα που μπορεί να θέλετε να ενθαρρύνετε τους χρήστες να αναβαθμίσουν, με βάση το προϊόν που βλέπουν αυτήν τη στιγμή. Για παράδειγμα, εάν ο χρήστης προβάλλει τη σελίδα καταχώρισης προϊόντων καφέ, μπορεί να θέλετε να εμφανίσετε τους βραστήρες τσαγιού στην ίδια σελίδα ως προς πώληση.

Οι συνδυαστικές πωλήσεις είναι προϊόντα που εμφανίζονται με το καλάθι και σχετίζονται με το περιεχόμενο του καλαθιού του χρήστη. Για παράδειγμα, εάν ο χρήστης προσθέσει ένα Nintendo DS στο καλάθι του, μπορεί να θέλετε να του προτείνετε να αγοράσει μια ανταλλακτική γραφίδα όταν φτάσει στη σελίδα του καλαθιού.

Ομαδοποίηση – Χρησιμοποιείται για να γίνει ένα προϊόν μέρος ενός ομαδοποιημένου προϊόντος. Περισσότερες πληροφορίες  στο: Ομαδοποιημένα Προϊόντα.

Ενότητα Ιδιοτήτων

Στην καρτέλα Χαρακτηριστικά, μπορείτε να αντιστοιχίσετε λεπτομέρειες σε ένα προϊόν. Θα δείτε ένα πλαίσιο επιλογής που περιέχει καθολικά σύνολα χαρακτηριστικών που δημιουργήσατε (π.χ. πλατφόρμα). 

Αφού επιλέξετε ένα χαρακτηριστικό από το πλαίσιο επιλογής, κάντε κλικ στην προσθήκη και εφαρμόστε τους όρους που συνδέονται με αυτό το χαρακτηριστικό (π.χ. Nintendo DS) στο προϊόν. Μπορείτε να αποκρύψετε το χαρακτηριστικό στη διεπαφή αφήνοντας το πλαίσιο ελέγχου Visible χωρίς επιλογή.

Τα προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά μπορούν επίσης να εφαρμοστούν επιλέγοντας το χαρακτηριστικό Προσαρμοσμένο προϊόν από το πλαίσιο επιλογής. Αυτά προστίθενται σε επίπεδο προϊόντος και δεν θα είναι διαθέσιμα σε πολυεπίπεδη πλοήγηση ή άλλα προϊόντα.

Προηγμένη ενότητα

  • Σημείωση αγοράς – εισαγάγετε μια προαιρετική σημείωση για αποστολή στον πελάτη αφού αγοράσει το προϊόν.
  • Σειρά μενού – προσαρμοσμένη θέση παραγγελίας για αυτό το στοιχείο.
  • Ενεργοποίηση κριτικών – ενεργοποίηση/απενεργοποίηση κριτικών πελατών για αυτό το αντικείμενο. 

Σύντομη Περιγραφή προϊόντος

Προσθέστε ένα απόσπασμα για το προϊόν σας, δηλαδή μια σύντομη περιγραφή του. Αυτό εμφανίζεται συνήθως δίπλα στις εικόνες προϊόντος στη σελίδα καταχώρισης και η μεγάλη περιγραφή εμφανίζεται στην καρτέλα Περιγραφή προϊόντος. Πολλές φορές, μπορείτε να αφήσετε αυτό το πεδίο κενό.

Ταξινόμηση προϊόντος

Στη δεξιά πλευρά της σελίδας (περιβάλλον) Προσθήκη νέου προϊόντος, υπάρχουν οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες μπορείτε να τοποθετήσετε το προϊόν σας, παρόμοια με μια τυπική ανάρτηση του WordPress. Μπορείτε επίσης να αντιστοιχίσετε ετικέτες προϊόντων με τον ίδιο τρόπο.

Φωτογραφίες προϊόντος

Μπορείτε να προσθέτε όσες φωτογραφίες ή βίντεο (αν υποστηρίζει το theme του WooCommerce σας) στο προϊόν σας. Μάθετε περισσότερα για την εισαγωγή φωτογραφιών σε αυτό τον σύνδεσμο.

Ρύθμιση ορατότητας και δημοσίευσης προϊόντος

Στον πίνακα Δημοσίευση, μπορείτε να ορίσετε την ορατότητα καταλόγου για το προϊόν σας.

  • Αγορά και αναζήτηση – Ορατό παντού, σελίδες καταστημάτων, σελίδες κατηγοριών και αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Αγορά μόνο – Ορατό στις σελίδες καταστημάτων και στις σελίδες κατηγοριών, αλλά όχι στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Αναζήτηση μόνο – Ορατό στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά όχι στη σελίδα καταστήματος ή στις σελίδες της κατηγορίας.
  • Κρυφό – Ορατό μόνο στη σελίδα ενός προϊόντος – όχι σε άλλες σελίδες

Μπορείτε επίσης να ορίσετε εάν το προϊόν προωθείται σε κατηγορίες προϊόντων, σε αυξημένες πωλήσεις, σε σχετικά προϊόντα ως Επιλεγμένο προϊόν. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε το πλαίσιο Επιλεγμένα σε όλα τα πακέτα που πουλάτε.

catalog-featured-image

Προσθήκη Ομαδικού Προϊόντος

  1. Μεταβείτε στο: WooCommerce > Προϊόντα > Προσθήκη νέου.
  2. Εισαγάγετε έναν τίτλο για το ομαδοποιημένο προϊόν, π.χ. σετ Επιστροφή στο σχολείο
  3. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στα Δεδομένα προϊόντος και επιλέξτε Ομαδοποιημένο από το αναπτυσσόμενο μενού. Η τιμή και πολλά άλλα πεδία εξαφανίζονται. Αυτό είναι φυσιολογικό επειδή ένα Ομαδοποιημένο προϊόν είναι μια συλλογή από «παιδικά προϊόντα», όπου προσθέτετε αυτές τις πληροφορίες.
  4. Κάντε κλικ στο Δημοσίευση για ενεργοποίηση του προϊόντος στο κατάστημα.

Το ομαδοποιημένο προϊόν εξακολουθεί να είναι μια κενή ομάδα. Για αυτό το ομαδοποιημένο προϊόν, πρέπει να:

  • Δημιουργήστε προϊόντα και προσθέστε τα στην ομάδα
  • Προσθέστε υπάρχοντα προϊόντα

Έχετε την επιλογή να δημιουργήσετε πρώτα απλά προϊόντα και να τα προσθέσετε σε ένα ομαδοποιημένο προϊόν αργότερα. ή πρώτα να δημιουργήσετε ένα Ομαδοποιημένο προϊόν και να προσθέσετε Απλά προϊόντα αργότερα σας δίνει την ευελιξία να προσθέσετε Απλά προϊόντα σε περισσότερα από ένα Ομαδοποιημένα προϊόντα.

Προσθήκη προϊόντων στην Ομάδα

  1. Μεταβείτε στο: WooCommerce > Προϊόντα > Προσθήκη νέου.
  2. Επιλέξτε το Ομαδοποιημένο προϊόν στο οποίο θέλετε να προσθέσετε προϊόντα.
  3. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στα Δεδομένα προϊόντος και μεταβείτε στα Συνδεδεμένα προϊόντα.
  4. Επιλέξτε Ομαδοποιημένα προϊόντα και αναζητήστε το προϊόν πληκτρολογώντας
  5. Κάντε κλικ στα προϊόντα που θέλετε να προσθέσετε.
  6. Κάντε ενημέρωση 
  7. Μπορείτε να κάνετε μεταφορά και απόθεση για να αναδιατάξετε τα Ομαδοποιημένα Προϊόντα. Μόλις πατήσετε Ενημέρωση, η νέα παραγγελία θα εμφανιστεί στη σελίδα του προϊόντος.

Προσθήκη Εικονικού Προϊόντος

Όταν προσθέτετε ένα απλό προϊόν, μπορείτε να επιλέξετε το πλαίσιο επιλογής Εικονικό στον πίνακα τύπου προϊόντος.

Με τα μεταβλητά προϊόντα αυτό το πλαίσιο ελέγχου μετακινείται σε κάθε παραλλαγή.

Με την ενεργοποίηση αυτού, απενεργοποιούνται όλα τα πεδία που σχετίζονται με την αποστολή, όπως οι διαστάσεις αποστολής. Ένα εικονικό προϊόν δεν θα ενεργοποιήσει επίσης τον υπολογισμό αποστολής στο καλάθι και στο ταμείο.

Προσθήκη Αρχείου Λήψης

Όταν προσθέτετε ένα απλό προϊόν, μπορείτε να επιλέξετε το πλαίσιο ελέγχου με δυνατότητα λήψης στον πίνακα τύπου προϊόντος. Αυτό προσθέτει δύο νέα πεδία:

  • Διαδρομή αρχείου — Διαδρομή ή url προς το αρχείο με δυνατότητα λήψης.
  • Όριο λήψης – Περιορίστε τον αριθμό των φορών που ο πελάτης μπορεί να κατεβάσει αρχείο. Αφήστε το κενό για απεριόριστες λήψεις.

Για μέγιστη ευελιξία, τα προϊόντα με δυνατότητα λήψης επιβαρύνονται επίσης με κόστος αποστολής (εάν, για παράδειγμα, προσφέρατε τόσο μια συσκευασμένη όσο και μια έκδοση με δυνατότητα λήψης ενός προϊόντος, αυτό θα ήταν ιδανικό). Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το πλαίσιο Εικονικό εάν το προϊόν με δυνατότητα λήψης δεν είναι δυνατό να αποσταλεί.

Προσθήκη εξωτερικού/συνδεδεμένου προϊόντος

Επιλέξτε «Εξωτερικός/Συνεργάτης» από το αναπτυσσόμενο μενού τύπου προϊόντος. Αυτό θα αλλάξει λίγο το μετα-πλαίσιο δεδομένων προϊόντος. Αρχικά αφαιρεί το τμήμα αποστολής από την αριστερή πλευρά. Στη συνέχεια, προσθέτει δύο νέα πεδία στην ενότητα Γενικά, τα πεδία κειμένου URL προϊόντος και Κουμπί. Το πεδίο URL προϊόντος είναι ο προορισμός όπου οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν αυτό το προϊόν. Στη συνέχεια, το κείμενο του κουμπιού σάς επιτρέπει να αλλάξετε το κανονικό κείμενο του κουμπιού Προσθήκη στο καλάθι στο κείμενο που προτιμάτε.

Προσθήκη μεταβλητού προϊόντος

Τα μεταβλητά προϊόντα είναι ένας από τους πιο σύνθετους τύπους προϊόντων. Σας επιτρέπουν να ορίζετε παραλλαγές ενός μεμονωμένου προϊόντος όπου κάθε παραλλαγή μπορεί να έχει διαφορετικό SKU, τιμή ή επίπεδο αποθέματος.

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε περιεχόμενο και διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με τους συνεργάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση και την ανάλυση. View more
Ρυθμίσεις Cookies
Αποδοχή
Πολιτική Απορρήτου & Cookies
Πολιτική Απορρήτου & Cookies
Όνομα Cookie Ενεργό
Τα προσωπικά σας δεδομένα δε χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς πέραν των στην παρούσα αναφερόμενων και παρασχεθέντων εκ μέρους σας, εκτός αν λάβουμε την άδειά σας, ή εκτός αν κάτι τέτοιο απαιτείται ή επιτρέπεται από το νόμο. Η Εταιρία συλλέγει κατόπιν συναίνεσης σας μόνο προσωπικά δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα προκειμένου να ικανοποιηθούν τα αιτήματά σας και να σας παρασχεθούν οι υπηρεσίες που επιλέγετε υπό τις βέλτιστες συνθήκες και με τον αποτελεσματικότερο τρόπο. Εάν και όπου απαιτηθούν πρόσθετες πληροφορίες, θα ενημερωθείτε σχετικά κατά τη στιγμή της συλλογής των δεδομένων και θα σας ζητηθεί εκ νέου σχετική συναίνεση.  Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την Πολιτική Απορρήτου μας σε αυτή την σελίδα.
Αποθήκευση Ρυθμίσεων
Ρυθμίσεις Cookies